неділю, 13 січня 2013 р.

Так ніби хоку, але не на чотири рядки :)

З того часу, як я перестала виходити на вулицю, я можу відзначити прогресування моєї шизофренії.
Я все частіше думаю про власне життя, як про книгу. Коли в ній з'являються нові параграфи - їх зазвичай не ціниш.
Коли ж сторінки поплямлені і троха подерті, коли світлини на них вицвітають - шкодуєш за тим, що все вже минулося.
Зрештою, так вже сталось, у моїй книжці два параграфи займають мало не половину.
Не тому, що їх чотири, просто всі інші набагато менші.
Один з тих параграфів дуже доціновувала, коли він з'явився, проте зараз ніколи не відкриваю його, бо начиталася свого часу.
Інший же писала надто не стараючись. Методом спроб і помилок. І тепер такий для мене цікавий він, але почерк не всюди розбірливий.
Пам'ятаєш, якось гуляли ми і я попросила розповісти про ті частини історії, які не могла розібрати. Сподівалась допишу як зноску їх, десь на полях чи форзацах.
Та скільки не розбирала би - завжди плачу над двома ілюстраціями і затертим шрифтом. Найбільш за все хотіла би повернути terra amissa твоєї довіри. Може шматок ковдри у твоєму ліжку і трохи тієї, колишньої любові.
Може зустріти знову і попросити вибачення. Але що сенсу в слові коли партію вже розіграно.
Заснути може хотіла би, або може щоб ти здійснив всі погрози.
Може в серці порожньо, але з теплотою згадую досі тебе й досі .
Може хотіла б забути, але постійно згадую. Коли хочу покинути все - бачу твоє помаранчеве вікно у фіолетовому домі, за яким білі корінці книжок Муракамі, чорний кіт спить на підвіконні і штори з пташками ворушаться на вікні до балкону.

*Вія колись. 

Немає коментарів:

Дописати коментар