четвер, 21 лютого 2013 р.

Back to school

Вже другий тиждень триває практика в школі. Тепер я на місці вчителя. Стою перед класом і веду урок. Мої побоювання, що я постійно буду боротись з бажанням повбивати тих всіх дітей виявились марними. Навіть коли вони шумлять на уроці ображатись на них важко. Ну і звісно... не без позитивних варіантів. Перевіряли контрольну... трохи посміялись з явно видуманих відповідей. Хороші роботи насправді порадували. В тому є якийсь сенс, коли ти намагаєшся цікаво розповісти, а потім виявляється що хтось навіть запам'ятаві зміг відтворити. Якщо не враховувати купи бюрократичної писанини, то робота вчителя досить цікава і не така примітивна, як робота лаборанта, наприклад.
А ще з вчительського місця насправді добре видно хто що робить, хто списує і хто не уважний.
Мені звісно, займає часу пригадати програму молодших курсів університету, шкільну програму. Також, треба затратити багато часу, щоб зробити цікаву презентацію чи підготувати роздатковий матеріал, коротку самостійну, але ті хто вчителює багато років неодмінно вже повинні мати пачки такого добра, тому лише перечитують що і до чого.
Добре, що уроків не надто багато, бо презентації і конспекти уроків я доробляю в останній момент. І навіть на диплом не вистачає часу, а час іде і деякі завдання потребують негайного вирішення.

А то знимки з уроку Любці :)
 
Пишемо життєвий цикл сосни

Що ви знаєте про шишку?

Немає коментарів:

Дописати коментар