четвер, 27 грудня 2012 р.

Аквариум: 4000 лет - продолжение

Отже 17 грудня у Львові відбувся концерт групи Аквариум присвячений 40-ка річчю від заснування групи. Самому ж Борису Гребенщикову (БГ) – незмінному його лідеру, зовсім нещодавно, а саме 27 листопада, виповнилось 59. Дійство відбувалося у Львівській опері. На квитках було заявлено початок концерту о 19 годині, але ніхто пунктуальності, від такого роду дійства, не чекав і, фактично, він почався о 19:15 за київським часом. Зал так до кінця і не був заповнений, то ж мої колєги з четвертого балкону перемістились в партер, одразу біля мене – на третій ряд, і спокійно собі там сиділи весь концерт. Світло до кінця не гасили, сцена освітлювалась прожекторами і неочікувано, з її глибин, виринули учасники групи, що, звісно, супроводжувалось «вау-ефектом». Цього разу склад групи був досить акустичним. Синтезатор, флейта, бас, барабани і різноманітні етноінструменти, ну і, звісно, акустична гітара у самого БГ. Обстановка на сцені проста – інструменти, кілька фікусів у горщиках, чорні ящики у яких возять апаратуру. Нічого зайвого. Репертуар пісень, які прозвучали на концерті був досить різноманітним, але відчувалась певна логіка. Звучали добре відомі композиції з вісімдесятих і дещо з останніх. Особисто мене потішили «Аригато», «Господу видней», «Неизъяснимо», «Фикус религиозный», «Утром шел снег», «Вавилон», «Стаканы», «Не могу оторвать глаз от тебя», «Палёное виски и толчёный мел», «Расти, борода, расти», «Последний поворот». До слова, «Стаканы» і «Не могу оторвать глаз от тебя» прозвучали вже, як бонус. По закінченню концерту зал аплодував стоячи досить довго, тому учасники повернулись на сцену з горнятками чаю, БГ дякував усім, і вони зіграли ще кілька речей. Зрештою, так просто відпустити їх ми не могли. Як і не аплодувати стоячи. На цьому концерті, як це часто буває можна було писати запитання БГ і в перерві на середині концерту він їх зачитував і давав відповіді. Особисто я не знала що можна запитати, але комусь із залу прийшло в голову запитати, що БГ думає про кінець світу. Порадувала відповідь: « Я понимаю ваше беспокойство. Но мне кажется, конца света не будет, ведь в кинотеатрах только что вышел фильм «Хоббит» и ещё должно быть продолжение. И вполне возможно «Пиратов Карибского моря» пятая часть выйдет. И Шерлок четвёртый сезон. Тот, что сериал от БиБиСи. Кроме того, то что пишут в московской газете – всегда не правда. А там про конец света много говорят… Так что я думаю конца света быть не может» Загалом на концерті було враження повної присутності. Часто мені видавалося, що БГ співає лише для мене і що нікого поруч більше немає. Відчуття безпосереднього контакту кожного особисто з Гребенщиковим - містично. Тепер я точно знаю, - якщо мені пощастить і Аквариум і наступного року приїде до Львова, то я неодмінно повинна потрапити на цей концерт. Адже таке чудове дійство не можна пропустити.


Немає коментарів:

Дописати коментар