суботу, 7 липня 2012 р.

Видіння

Варила собі вареники з чорницями і в якийсь момент вони нагадали мені китів... Китів, що помирають... Чорничний сік витікав через дрібні пошкодження тіста і вода ставала фіолетовою, а коли вареники підносились до поверхні води на деяких можна було побачити цівки яскраво червоного соку... Вода кипіла і кити з моєї уяви хлюпались і вдарялись один об одного, кричали на своїй мові і наближались до смерті... Я не змогла більше терпіти їх крики і виловила вареники в тарілку - вони враз знову стали варениками. Мабуть у мене щось з психікою?




Колись мені бабця казала, що бачила в центрі Львова як великою машиною везли здоровенну рибину, що аж хвіст звисав і волочився по асфальту. Не думаю що то міг би бути кит, бо до моря від Львова надто далеко, та і не  водяться кити в Чорному морі. Мабуть то був сом. Але коли мені було шість то така історія мене дуже вразила і я уявила собі того сома розміром з кита.. Ще також є історії про сомів-людожерів.


Джерело фото - стаття про смерть кита на Тайванському узбережжі: http://www.dezinfo.net/foto/8290-pochemu-umer-kit-3-foto.html\

а тут є записи звуків, які видають кити: http://get-tune.net/?a=music&q=%D0%C5%CB%C0%CA%D1+%96+%C7%E2%F3%EA%E8+%EF%F0%E8%F0%EE%E4%FB+%EF%E5%F1%ED%FF+%EA%E8%F2%E0

Немає коментарів:

Дописати коментар