понеділок, 30 січня 2012 р.

Початок

Спершу в мене була сторінка в ЖЖ, якою я майже ніколи не користувалася, бо попросту не було що там писати... Багато моїх друзів мають електронні щоденники і постійно залишають в них свої дописи... Але я ніколи не була певна чи є в цьому сенс. Я і зараз не певна. Але сьогодні вранці я переглядала різноманітні сервіси від Google і натрапила на Blogger. Мені він чомусь дуже сподобався і я зареєструвалась. Зрештою - це непоганий спосіб під час подорожей, наприклад, писати що з тобою відбувається... Не потрібно відписувати кожному другу окремо. Всі можуть прочитати одне і теж повідомлення тут.
Отож: завтра в мене день народження, а деякі родичі привітали мене вже сьогодні. Були такі, що привітали тиждень тому. Не в тому справа, що їм так хотілося пошвидше вручити мені подарунок. Власне і подарунку ніякого по суті  не було. Просто вони не пам'ятають точно коли в мене день народження. Не дуже приємно. Подивимось що буде завтра.

Немає коментарів:

Дописати коментар