четвер, 15 грудня 2016 р.

Лист про світосприйняття

Біологічна освіта спричиняє біологічний світогляд. Світогляд же в свою чергу залежить від способу цей світ сприймати. Психологія, яка міцно базується на біології виділяє три типи людей за способом сприйняття світу - візуали, аудіали та кінестетики. І хоч наука стверджує, що всі ми більшість інформації сприймаємо візуально, - це все не так однозначно, як здається.
Бо інформація - це одне, а її інтерпретація - зовсім інше. 

Найперше хочу тобі сказати, що по своїй природі - я візуал і трохи кінестетик. Спочатку я дивлюсь, а потім хочу торкнутися. І хоч кажуть, що жінки люблять вухами - я люблю очима.

Зупевне, я буду дивитись тобі у вічі, вивчаючи та запам'ятовуючи колір і рель'єф райдужки. Я стану неодмінно твоїм персональним іридодіагностом, який безпомилково відчитає відтінки твого настрою, по найменшій зміні виразу очей.

І не так важливо, якого кольору в тебе очі - попелясто-срібні, чи може кольору неба, може в тебе очі кольору моху на сірому камені, чи осіннього лісу; нехай будуть вони хоч би й медвяно-брунатні, або кольору відгашених вуглинок з ватри. Я неодмінно придумаю собі якусь асоціацію і знаходитиму твій погляд повсюди. Сидячи навпроти за столиком затишної кав'ярні чи стоячи навпроти тебе на переповненій людьми вулиці - я буду вдивлятись в твоє обличчя і запам'ятовувати його риси у кожну вільну хвилину, щоб до кінця життя, яке ми проживемо разом, в моїй пам'яті назбиралось стільки твоїх портретів, скільки днів у нас за плечима.

Я неодмінно зверну увагу на твоє волосся. І не так важливо - буде коротке воно чи довге. Скоріш за все, воно буде темним і жорстким, таким, щоб мені захотілось його торкнутись, провести рукою, поправити пасмо. Я неодмінно запам'ятаю мільйон і ще один твій жест та міміку і складу свою власну карту чи визначник для того, щоб врешті можна було б розумітись без слів, які в моєму світогляді мало важать у своїй звуковій формі.

Ти взагалі краще пиши мені, шли картинки, фото, свої селфі - де ти там і як в тебе справи. Подаруй мені свою футболку чи светер - я буду лягати в них спати, намагаючись відшукати в складках тканини запах твого тепла.


Я неодмінно роздумуватиму про те, як ми виглядаємо разом, про те на скільки гармонічно дивляться наші пропорції. Я також неодмінно зверну увагу на те, як почуваюсь поруч і тобі доведеться все життя дбати про те, щоб бути кращим за мене - бути вищим, сильнішим, розумнішим, швидшим і спритнішим - виражаючи всі ті обов'язкові чоловічі якості. Лише з цього може виникнути відчуття довіри і впевненості в тобі, а також поваги та захоплення.

Тобі ніколи не вдасться мене обдурити, тому навіть не пробуй. Мені потрібна лише справжність - я неодмінно почую, як шалено битиметься твоє серце, коли ти сидітимеш поруч чи навпроти і тільки тоді сприйму твої слова серйозно.

Спостерігши достатньо багато, мені захочеться упевнитись в реальності пейзажу твоїх емоцій думок та слів. Не зволікай з тим щоб подати мені руку - я хочу відчути в ній силу і тепло. Я недомінно досліджу твою долоню, як циганка, і нагадаю на скільки ти мені пасуєш - нехай вона буде щедра суха і чиста. А з ліній топографічної мапи твоєї шкіри я неодмінно відчитаю все решту про тебе, все те, що справді варто знати - мабуть я дізнаюсь ким ти працюєш чи що робиш, але навряд повідомлю про свої спостереження. Взагалі менше запитуй - більше слухай і розповідай, старайся зрозуміти все напряму, оминаючи слова, бо це можливо і не так то й складно.

Я хочу віднайти в тобі жвавість рухів та сміливість в поєднанні з внутрішньою зрівноваженістю і розсудливістю. Розповідай мені цікавинки, але неодмінно показуй те, про що говориш. Намалюй мені картину хоча б словами - я хочу все побачити.

Я сподіваюсь, ти любиш гори, трав'яні чаї, читати і дивитись на зорі. Я сподіваюсь, ти володієш неодмінно якимось талантом, і вмієш знаходити задоволення від праці. Я сподіваюсь, ти полюбиш готувати разом зі мною щось на вечерю, пекти печиво чи тістечка, дивитись фільми і іноді вечеряти досить пізно вночі за переглядом фільму. Будь ініціативним і творчим, в той же час спокійним і м'яким. Будь відповідальним, чуйним і відкритим.

Найголовніше для мене, мабуть те, щоб я завжди поруч тебе почувалась собою. Я підсвідомо буду підігрувати тобі у всьому, ставати до тебе подібною. Головне, щоб стаючи тобою, я не перестала бути собою, бо це дуже втомлює, аж до того, що від втоми мені доведеться піти.

І навіть за умови, що ти прочитаєш цього мого листа захованого серед одиниць і нуликів двійкового коду системи - це не гарантує тобі жодним чином абсолютно нічого і надалі тобі доведеться діяти самостійно, проявляти кмітливість та навики майстра-будівничого.

Навчись дбати про мене і розуміти мене. Я хочу щоб у нас були спільні погляди на найрізноманітніші речі, але при тому, щоб ми могли дати один-одному щось нове, хочу навчитись у тебе всього, так ніколи і не досягнувши твого рівня. А ще не забувай залишати мені вільного простору. Чим більше ти намагатимешся ув'язнити мене - тим швидше я втечу - навчись жити з цим хитким балансом. Зроби так, щоб мені хотілось повертатись до тебе кожного вечора, а не змушуй мене до цього і я неодмінно буду.


Я дописую тобі цього листа, натискаючи кнопочку "Відіслати".
До скорої зустрічі,
твоя В.



Немає коментарів:

Дописати коментар